Žádost o svoz televizoru
Vážení zákazníci,
v souvislosti s aktuální situací rozšíření nákazy virem Covid-19 jsme nuceni zavést níže uvedené opatření :
Svoz / odvoz TV od zákazníka do reklamace je možný pouze za dodržení přísných hygienických podmínek:
- Řidič nevstupuje do bytu zákazníka
- Zákazník musí mít vždy nasazenou roušku či jinou ochranu obličeje
- TV musí být připravena u vchodových dveří
Pokud nebudou splněny výše uvedené podmínky ze strany zákazníka, nebude svoz / odvoz TV proveden a řidič odjede bez naložení/vyložení reklamované TV.
Zákazník bude muset poté dopravu do servisu řešit na své náklady, opětovný termín nebude možný !!!
Pro uplatnění žádosti o svoz výrobku do záruční reklamace je nutno vyplnit níže uvedený formulář a přiložit kopii prodejního dokladu / faktury.
Do servisu svážíme pouze televizory v záruční době o velikosti větší než 43 palců
Svoz televizoru do servisu v záruční době zajištujeme zdarma do vzdálenosti 50 km od Prahy
Po odeslání Vaší žádosti Vás budeme do 48 hodin (v pracovní dny) kontaktovat ohledně upřesnění termínu svozu přístroje do servisu.
Poté výrobek prosím pečlivě zabalte a vyčkejte příjezdu přepravce.
Na adrese u zákazníka řidič neprovádí demontáž/montáž TV z držáku na zdi a TV neinstaluje/neladí.
Svoz televizorů do servisu zajišťujeme pouze pro koncové zákazníky, nesvážíme televizory zakoupené na IČ a od dealerů.