PŘEPRAVA VÝROBKU DO SERVISU

Výrobek můžete do servisu doručit osobně, nebo zaslat libovolnou přepravní společností.

V případě, že zasíláte výrobek do našeho servisu je nutno zásilku pečlivě zabalit (nejlépe do originálního obalu), pokud nemáte originální obal tak do kartonové krabice s výplněmi uvnitř ( pouhé zabalení do bublinkové folie opravdu nestačí ! ). Jak výrobek zabalit aby nedošlo k jeho poškození během přepravy naleznete na tomto odkazu

Jak správně zabalit zásilky | DPD

K zasílanému výrobku je třeba přiložit detailní popis závady a kontakt na Vás ( jméno, adresa, telefonní číslo, email ) a dále informaci, zda po opravě budete výrobek vyzvedávat u nás osobně, nebo ho budete chtít zaslat zpět. V případě, že výrobek budete chtít zaslat zpět, je NUTNÉ, abyste uvedli Vaše telefonní číslo a email, na který Vás bude přepravce kontaktovat v den doručení Vaší zásilky. Bez těchto informací nejsme schopni garantovat doručení zásilky k Vám a v případě jejího vrácení z důvodu nemožnosti kontaktování příjemce přepravní společností nebudeme vrácenou zásilku již znovu posílat.

Zásilka musí být zaslána a doručena pouze na naši adresu : Servisní centrum s.r.o., Drahobejlova 2391/13, 190 00 Praha 9 - Libeň. NEVYZVEDÁVÁME ! zásilky na pobočkách České pošty, v úložných boxech ( Uloženka, Zásilkovna, Alzabox atd.) a ani v depu dopravce.

Pro uplatnění záruční reklamace je nutno s výrobkem dodat i prodejní doklad, bez prodejního dokladu nelze záruční reklamaci uplatnit.

Záruční podmínky se řídí platnými právními předpisy zejména Občanským zákoníkem, záruční podmínky společnosti SONY jsou uvedeny zde https://services.sony.cz/support/cs/warranty/general

Televizory úhlopříčky větší než 43“ je nutno zasílat pouze přepravní společností TOPTRANS, ostatní přepravci nedoručují větší rozměr televizoru.

Když je výrobek připraven k osobnímu vyzvednutí informujeme zákazníka emailem, telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy.

Platba za opravený výrobek je možná v hotovosti, akceptujeme rovněž platební karty Visa a MasterCard.

V případě zaslání opraveného výrobku zpět na Vaši adresu je platba formou dobírky přepravci PPL, GLS nebo Toptrans.